Головна

ПРО ЗАЛІЗНУ ДОРОГУ ІЗ БІЛОКУРАКИНЕ НА СВАТОВЕ АБО НОВІ ПОБРЕХЕНЬКИ ПРО КРАЩЕ ЖИТТЯ


Кажуть, що білокуракинські районні депутати проголосували на черговій сесії за підтримку рішення про будівництво залізної дороги, яка б поєднала гілку залізниці Лантратівка - Станиця Луганська, яка проходить в т.ч. і через Білокуракине із Сватівської гілкою залізниці, що йде на Куп'янськ і далі на Харків. Таким чином хочуть з'єднати більшу частину Луганської області залізничним сполученням із всією Україною, бо на даний момент із-за окупації Луганська і півдня області Росією дана ділянка залізниці відрізана від всієї України. Але якщо раніше говорили про будівництво залізниці на ділянці між Білокуракине і Сватове, то зараз говорять про будівництво залізної дороги, яка б поєднала Лантратівку (Троїцький район) із Сватове. А це і робочі місця, і зручність проїзду для жителів різних районів області, і вартість проїзду. Таким чином Білокуракинський район, як завжди, пролітає далі, як фанера над Парижем... Хоча, якщо подивитись на карту, то відстань від Білокуракине до Сватового становить близько 45-46 км, а відстань від Лантратівки до Сватового - 55-56 км. Різниця в 10 км мінімум. Крім того, в обох районах - і в Білокуракинському, і в Троїцькому досить складний рельєф для будівництва залізної колії. На деяких ділянках перепади місцевості більше 50 метрів на досить коротких відстанях, що є небезпечним для руху потягу і досить витратно для будівництва. Крім того, якщо і будувати залізну дорогу із Лантратівки в бік Харківської області, то краще взагалі тягнути гілку відразу на Куп'янськ. Там відстань можна скоротити до 32-35 км.

Кажуть, що на будівництво цієї ділянки залізної дороги за попередніми підрахунками необхідно не менше 1 млрд. грн. А враховуючи те, що із цієї суми як мінімум половину все одно вкрадуть, то і 2 млрд. грн. буде замало, тим більше, що інфляція у нас в країни щороку складає не менше 12%-15% (або і більше).

Як приклад, ремонт автодоріг в Луганській області. Ті, хто їздили зі Старобільська на Сватове автомобілем, знають, що ця автотраса в минулому 2016 році частково (приблизно на 1/4) була відремонтована. Там зробили не просто ямковий ремонт, а навіть поклали новий асфальт. Але більшу частину дороги так і залишили не відремонтованою. Чи то, як завжди, грошей не вистачило (зрозуміло, що розікрали), чи то взагалі вирішили, що асфальт там ще нормальний і можна на ньому їздити і далі...

А той ямковий ремонт автомобільних доріг, що проводиться зараз на деяких ділянках в Білокуракинському районі? Ви бачили, як автодорожники його роблять? В соц.мережах час від часу викладають фото та відео, як кладуть асфальт то в калюжі, то просто заливають смолою, а потім засипають якимось дрібним камінням впереміш із сміттям, то навпаки, просто розливають смолу і чекають, мабуть, коли її самими автівками розтягнуть по всій дорозі...

Думається, що із будівництвом залізниці буде ситуація не набагато краще... Кажуть, що навіть депутат Віталій Курило підтримав ідею будівництва залізниці і підключився до вибивання грошей із бюджету країни. Колишній губернатор Луганщини Георгій Тука вже обіцяв розпочати будівництво цієї ділянки залізної дороги, але потім його звільнили, а обіцянки так і залишились на папері... Тепер те ж саме обіцяє новий губернатор Юрій Гарбуз. Колись давно залізницю обіцяв побудувати ще пан Микола Гапочка, коли теж балотувався в депутати. Причому будувати залізну колію він збирався із кінцевої східної точки України - з Мілового, а потім було два варіанти: 1)Мілове - Марківка - Новопсков - Білокуракине - Сватове, 2)Мілове - Біловодськ - Старобільськ - Сватове.

Цікаво, хто ще буде обіцяти будівництво залізниці і які варіанти придумають? Тим більше, що з кожним днем до виборів все менше залишається часу... Треба ж знову щось людям брехати?


Глас Народу, 04.05.2017



Афоризми

 
Copyright Білокуракинський портал © 2017. All Rights Reserved.