ПРО ЗАЛІЗНУ ДОРОГУ ІЗ БІЛОКУРАКИНЕ НА СВАТОВЕ АБО НОВІ ПОБРЕХЕНЬКИ ПРО КРАЩЕ ЖИТТЯ
Кажуть, що білокуракинські районні депутати проголосували на черговій сесії за підтримку рішення про будівництво залізної дороги, яка б поєднала гілку залізниці Лантратівка - Станиця Луганська, яка проходить в т.ч. і через Білокуракине із Сватівської гілкою залізниці, що йде на Куп'янськ і далі на Харків. Таким чином хочуть з'єднати більшу частину Луганської області залізничним сполученням із всією Україною, бо на даний момент із-за окупації Луганська і півдня області Росією дана ділянка залізниці відрізана від всієї України. Але якщо раніше говорили про будівництво залізниці на ділянці між Білокуракине і Сватове, то зараз говорять про будівництво залізної дороги, яка б поєднала Лантратівку (Троїцький район) із Сватове. А це і робочі місця, і зручність проїзду для жителів різних районів області, і вартість проїзду. Таким чином Білокуракинський район, як завжди, пролітає далі, як фанера над Парижем... Хоча, якщо подивитись на карту, то відстань від Білокуракине до Сватового становить близько 45-46 км, а відстань від Лантратівки до Сватового - 55-56 км. Різниця в 10 км мінімум. Крім того, в обох районах - і в Білокуракинському, і в Троїцькому досить складний рельєф для будівництва залізної колії. На деяких ділянках перепади місцевості більше 50 метрів на досить коротких відстанях, що є небезпечним для руху потягу і досить витратно для будівництва. Крім того, якщо і будувати залізну дорогу із Лантратівки в бік Харківської області, то краще взагалі тягнути гілку відразу на Куп'янськ. Там відстань можна скоротити до 32-35 км.
Кажуть, що на будівництво цієї ділянки залізної дороги за попередніми підрахунками необхідно не менше 1 млрд. грн. А враховуючи те, що із цієї суми як мінімум половину все одно вкрадуть, то і 2 млрд. грн. буде замало, тим більше, що інфляція у нас в країни щороку складає не менше 12%-15% (або і більше).
Як приклад, ремонт автодоріг в Луганській області. Ті, хто їздили зі Старобільська на Сватове автомобілем, знають, що ця автотраса в минулому 2016 році частково (приблизно на 1/4) була відремонтована. Там зробили не просто ямковий ремонт, а навіть поклали новий асфальт. Але більшу частину дороги так і залишили не відремонтованою. Чи то, як завжди, грошей не вистачило (зрозуміло, що розікрали), чи то взагалі вирішили, що асфальт там ще нормальний і можна на ньому їздити і далі...
А той ямковий ремонт автомобільних доріг, що проводиться зараз на деяких ділянках в Білокуракинському районі? Ви бачили, як автодорожники його роблять? В соц.мережах час від часу викладають фото та відео, як кладуть асфальт то в калюжі, то просто заливають смолою, а потім засипають якимось дрібним камінням впереміш із сміттям, то навпаки, просто розливають смолу і чекають, мабуть, коли її самими автівками розтягнуть по всій дорозі...
Думається, що із будівництвом залізниці буде ситуація не набагато краще... Кажуть, що навіть депутат Віталій Курило підтримав ідею будівництва залізниці і підключився до вибивання грошей із бюджету країни. Колишній губернатор Луганщини Георгій Тука вже обіцяв розпочати будівництво цієї ділянки залізної дороги, але потім його звільнили, а обіцянки так і залишились на папері... Тепер те ж саме обіцяє новий губернатор Юрій Гарбуз. Колись давно залізницю обіцяв побудувати ще пан Микола Гапочка, коли теж балотувався в депутати. Причому будувати залізну колію він збирався із кінцевої східної точки України - з Мілового, а потім було два варіанти: 1)Мілове - Марківка - Новопсков - Білокуракине - Сватове, 2)Мілове - Біловодськ - Старобільськ - Сватове.
Цікаво, хто ще буде обіцяти будівництво залізниці і які варіанти придумають? Тим більше, що з кожним днем до виборів все менше залишається часу... Треба ж знову щось людям брехати?
Глас Народу, 04.05.2017